E-shop reklamnepredmetysketch.sk

Rychlý kontakt

Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov v zmysle ,,Zásady ochrany osobních údajů'' a bol som poučený o svojich právach.
Souhlasím se zasíláním marketingových informací o produktech a službách, péči o zákazníka, kontrolu kvality a průzkumu trhu ve smyslu ,,Zásady ochrany osobních údajů''.

Blog

..rozumné čtení...

5 trendů online médií na rok 2018

20.06.2018

Online média se pomalu staly neodmyslitelnou součástí života téměř každého z nás. S určitostí z trhu vytlačují klasické média i přesto, že klasické média jsou z pravidla považovány za pravdivější a ověřené.

Loni ze sebou přinesl nespočet novinek na internetu. Vývojáři Instagramu a facebooku nám předvedli tzv. stories, ve kterých se lidé mohou dělit s přáteli o zážitky z posledních 24 hodin. Dále jsme byli svědky vzniku Chatbotov, s nimiž mají lidé možnost si psát v případě, že nemají s kým, nebo jen prostě chtějí zkusit, jaké je psát si s technologií namísto člověka. Pokrok je nezastavitelný a je velmi těžké ho předpokládat. My Vám však přinášíme 5 trendů, které s určitostí budeme moci v tomto roce vidět.

 

1. Vztahy značka vs. zákazník.

Lidé na sociálních sítích velmi rádi sdílejí nejen své zážitky, ale také své nejnovější módní značkové oblečení či obuv. Tohoto trendu si všimli už téměř všechny módní značky a proto se v roce 2018 zaměří na vylepšení jejich vztahů se zákazníky na sociálních médiích. Možná i Vy budeme mít možnost získat odezvu od své oblíbené značky díky tomu, že ji označíte na své fotografii.

 

2. Obličejové filtry a digitální realita.

Určitě všichni známe filtry na fotografiích, které nám postupně představili všechny sociální sítě. Pokud jste si však mysleli, že fotografií s filtrem pejska či retro brýlí už bylo dost, právě naopak. Instagram, snapchat i Facebook ohlásili, že filtry a videa s přizpůsobitelným digitální realitou nás budou provázet i v tomto roce a to v mnohem větší míře!

 

3. Influenceri jako marketingový tah.

Dnes již není ničím výjimečné, že světové značky si kupují reklamní místa ve videích, zda postech sociálních influencerov. Protože si uvědomili, že najovplyvnitelšia skupina lidí jsou právě fanoušci zmíněných influencerov, letos do nich zainvestují ještě více peněz.

4. Live streaming.

Videa a fotky jsou sice největším trendem, avšak stále více a více lidí se začalo věnovat live streamingu. Sledovat jak někdo prezentuje své názory živě je mnohem více uvěřitelnější a divák má tak pocit, že s vysílajícím má jakési silnější spojení, jak by měl například z nahraného a sestříhaného videa. Zanedlouho si budete moci vychutnat živé videa se všemi svými oblíbenými osobnostmi či přáteli.

 

5. Online domovní párty nebudou ničím výjimečné.

Pokud máte mnoho přátel, jejichž často nevidíte kvůli vzdálenosti, nebo máte spoustu online přátel, tento trend Vás jistě potěší. Facetime nabídne možnost tzv. online HouseParty, což jsou vlastně spojené hovory mezi více účastníky. Čím dál tím více lidí bude tuto možnost využívat a užívat si tak příjemné chvíle se svými přáteli online.

Rok 2018 je již v plném proudu, online média se rozrůstají a bezpochyby nemají v plánu zpomalit. Tak co, jste připravený?

Líbil se Vám tento článek? Sdílejte jej dále

Co o nás řekli

Zobrazit více

Kontakt

Image
Najdete nás

Sketch reklama s.r.o.
sídlo: Korunní 2569/108, 101 00 Praha

Image
Zavolejte nám

mobil: 602 112 155

Image
Napište nám

info@sketch.cz

Image
Jsme tu pro vás

Po-Pia: 8:30 - 17:00